Bakım Yönetim Sistemi, işletmenizin sahadaki varlıklarını ve ekipmanlarını etkili bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. Saha ekiplerinizin görevlerini daha hızlı ve daha verimli bir şekilde planlamasını, takip etmesini ve belgelendirmesini sağlar. Mobil Bakım Yönetim Sistemi sayesinde, bakım süreçlerinizi optimize edebilir, işletme maliyetlerinizi düşürebilir ve ekipmanların ömrünü uzatabilirsiniz.
- Mobil Bakım Yönetim Sistemi
- Kurumsal Varlık Yönetimi
- Yönetilebilir İş Emirleri
- Planlı ve Önleyici Bakım
- Parça ve Envanter Yönetimi
- Bilgisayarlı Bakım Yönetim Sistemi
İş Emirlerinizi Profesyonelce Yönetin
Kağıtlardan ve kayıp iş emirlerinden bıktınız mı? Merkezi bir Bakım Yönetim Sistemi ile iş emirlerinizi, planlı ve koruyucu bakımlarınızı düzenleyebilirsiniz.
Gelişmiş Varlık Bakım Yönetim Sistemi
Mailler, telefonlar ve not kağıtları size kaos yaşattığında ve bakım ekibinizin kolay kullanacağı bir sisteme ihtiyacınız olduğunda Repairist’i deneyin.
İş Emri Bildirimlerini Unutmayın
İş talepleri gönderildikten sonra, bilgisayarınız, cep telefonunuz ve tabletiniz arasında otomatik olarak senkronize edilir, böylece verileriniz her cihazda güncel ve erişilebilir olur.
Akıllı Mobil Varlık ve İş Yönetim Sistemi
Yetkilendirdiğiniz herkesin, mobil cihazlar aracılığıyla yalnızca bir QR kodunu (barkod) okutarak iş taleplerini bakım departmanınıza göndermesine izin verir.
Birinci Sınıf Kurumsal Varlık Yönetimi
Ekipmanının karmaşasını düzenlemeye çalışmaktan, ekipmanın düzgün bir şekilde onarım yapılıp yapılmadığını merak etmekten, bakım maliyetini bilmeden ve varlıkları yönetmenin getirdiği diğer tüm sorunlarla uğraşmaktan bıktınız mı? Bakım Yönetim Sistemi ve Kurumsal Varlık Yönetimi modülü ile binlerce varlığı kolaylıkla istediğiniz yerden yönetin. Varlıkları ağaç yapısı içinde rahatlıkla arayabilir ve izleyebilirsiniz.
- Varlıklarınızın; anlık çalışma durumunu ve size olan maliyetlerini bilin.
- Tam ve ayrıntılı bakım onarım notları tutun.
- Varlıklarınızı ve onlara bağlı alt varlıklarınızı istediğiniz hiyerarşide düzenleyin.
- MTTR, MTBF vb. KPI'larla gerçek zamanlı ve ayrıntılı raporları görüntüleyin.
- QR Kodları (barkodlar) ile bilgileri hızlı ve kolay bir şekilde bulun.
Özel Göstergelerle Verileriniz, Sizin Yanınızda
Kabul edelim, operasyonlarınızı iyileştirmenin ilk adımı iyiyi ve kötüyü bilmektir. Gösterge Panelleri ile sonunda varsa kötü giden işleri bulmaya ve veri destekli planları eyleme geçirmeye başlayabilirsiniz. Bu da işçilik / onarım maliyetlerinin azalmasına, arıza sürelerinin kısalmasına ve daha fazlasına neden olur. Repairist’in Özel Gösterge Tabloları ile;
- Bakım bütçenizin nerede ve neden harcandığını bilin.
- Hangi varlığın en çok maliyeti olduğunu ve nedenini öğrenin.
- Kendi özel KPI'larınızı oluşturun.
- Metriklerinize göre otomatik olarak oluşturulan ve güncellenen raporları görüntüleyin.
Ayrıntılı ve Güçlü Önleyici Bakım Oluşturun
KB planları oluştururken, işinizin doğru şekilde yapıldığından emin olmak için teknisyenlerinize rehberlik eder. Basit kontrol listeleri oluşturmanıza olanak tanır. Bakımın nasıl yapılacağı hangi parçaların değiştireleceği gibi bilgileri oluşturmanıza ve belgelemenize olanak tanır, böylece yeni gelen personeller dahi ek eğitim ihtiyaç duymadan ne yapacaklarını tam olarak bilirler. Repairist’in KB Planları oluşturucusunu kullanırken şunları yapabilirsiniz:
- Bir görevi tamamladıklarını kontrol etmelerini sağlayın.
- Resim veya inceleme raporları eklemesini sağlayın.
- Önceden tanımlanmış açılır listelerden seçim yapmasını sağlayın.
- Belirli koşullarda iş emirleri başlatmasını sağlayın.
- Eğitici yazılar ve görseller sağlayın. Örneğin, tam olarak bu dişliyi yağlayın.
- Tamamlanması gereken tahmini süreleri ayarlayın.
- Kullanılacak yedek parçaları belirleyin.
- Varsayılan çalışma önceliklerini (Acil, Orta, Düşük vb.) ayarlayın.